Batu hempedu Remedy Asli - 5 Rahsia untuk Elakkan Pembedahan Pundi hempedu

Batu hempedu Remedy Asli - 5 Rahsia untuk Elakkan Pembedahan Pundi hempedu

Jadi anda mencari penawar semula jadi batu hempedu kerana sesuatu yang tidak bunyi betul tentang mengeluarkan organ anda, pundi hempedu. Anda bukan orang yang pertama mempersoalkan mengeluarkan organ.

Malah, ramai doktor kesihatan semulajadi dan pakar-pakar percaya bahawa membuang pundi hempedu anda boleh menjadi pembedahan yang sangat berbahaya. Adakah anda tahu bahawa orang yang telah pundi hempedu mereka dikeluarkan adalah lebih cenderung untuk mengalami kolon dan usus kanser?

Berikut adalah 5 rahsia tentang ubat batu karang mudah semula jadi.

5 Pemulihan batu hempedu Asli

1. Cara terbaik untuk lulus batu karang adalah dengan akal. Sebagai contoh, anda perlu minum air yang banyak setiap hari untuk membantu mengepam pundi hempedu. Anda juga perlu makan makanan yang betul seperti sayur-sayuran dan buah-buahan yang mempunyai banyak serat. Anda juga harus mengelakkan makanan dengan kolesterol.

2. Susu thistle juga merupakan ubat yang baik untuk mencuba. Apabila digunakan dalam bentuk berwarna atau kapsul, milk thistle boleh membantu merangsang pengeluaran hempedu. Dalam satu kajian, sebatian dalam milk thistle telah ditunjukkan untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam hempedu. Oleh itu, membuat susu thistle pencegahan besar dan mengubati. Ia adalah disyorkan untuk menggunakan hanya 600 mg thistle susu setiap hari.

3. Satu lagi ubat yang berkesan adalah minyak biji safflower. Minyak biji safflower dipercayai untuk merangsang pundi hempedu apabila digabungkan dengan asid lemak perlu (seperti minyak flaxseed dan ikan). Safflower Minyak biji boleh menghapuskan pengumpulan toksik dalam pundi hempedu dan adalah disyorkan untuk mengambil 2 sudu dua kali sehari.

4. Serat membantu usus dan fungsi sistem penghadaman yang paling berkesan. Oleh itu, adalah penting untuk makan banyak buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin bran. Butiran yang anda makan juga perlu tinggi dalam serat pemakanan. Carilah serat atas 3 gram setiap hidangan.

5. Akhir sekali, anda juga perlu menambah makanan yang tinggi kandungan klorofil. Klorofil ialah bahan yang bertindak sebagai agen pembersihan semula jadi di dalam badan. Ia adalah sangat berguna untuk buah pinggang, hati dan pundi hempedu. Cuba untuk makan banyak bayam, pasli dan wheatgrass.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar