Black Usus Pergerakan - Punca mengejutkan hitam dan hijau gelap Usus Pergerakan

Black Usus Pergerakan - Punca mengejutkan hitam dan hijau gelap Usus Pergerakan

Adakah anda berhadapan dengan situasi di mana anda mempunyai buang air besar hitam atau hijau? Adakah anda bimbang tentang warna najis anda? Teruskan membaca untuk beberapa input yang berguna kepada pergerakan usus yang dengan cara yang merupakan petunjuk fungsi badan anda.

Sekarang semua orang tahu bahawa badan itu kebanyakannya menyembuhkan dirinya dan ubat-ubatan secara amnya membantu dalam proses atau pada masa membantu kita untuk tetap tenang ketika badan sedang mengambil masa. Daya tahan tubuh terhadap pengaruh luar adalah luar biasa, bagaimanapun pada masa-masa apabila badan itu mahu menunjukkan bahawa semua tidak baik, ia menunjukkan dalam bentuk seperti demam, pergerakan usus terganggu dan reaksi alahan. Ini adalah isyarat untuk kedua-langkah berjaga-jaga dan membayar perhatian yang lebih kepada bagaimana badan anda lakukan.

Warna najis juga merupakan salah satu isyarat yang paling penting bahawa semua tidak baik di dalam. Ia akan menjadi penting bagi anda untuk ambil perhatian bahawa warna najis sebenarnya boleh menjadi petunjuk daripada apa yang bermasalah anda. Ia adalah sangat penting untuk ambil perhatian apa warna yang berbeza daripada najis anda bermakna.

Jika najis berwarna hitam dan mempunyai tar seperti konsisten ia boleh dianggap sebagai tanda pendarahan dalaman. Ini jenis najis juga mempunyai bau yang busuk dan mungkin disebabkan oleh pengambilan makanan tambahan besi pekat. Diet anda mengamalkan juga boleh menyebabkan perubahan warna najis anda, penggunaan perkara seperti buah zaitun, likuoris atau beri biru boleh menyebabkan najis hitam. Ia adalah penting untuk mendapatkan diri anda untuk menentukan punca.

Bagaimana jika warna najis anda adalah hijau gelap? Jangan risau kerana ini adalah perkara biasa dan tidak semestinya menunjukkan masalah dengan najis anda. Ia boleh disebabkan oleh kehadiran warna makanan hijau dalam beberapa makanan yang diproses. Juga zat besi boleh menyebabkan ini. Pengambilan sayur-sayuran berdaun hijau boleh menyebabkan ia juga.

Jika anda mendapati apa-apa perubahan warna air besar jangan panik, menentukan punca dan kemudian berjumpa doktor jika anda rasa puncanya membimbangkan. Jadi sama ada anda mempunyai pergerakan usus yang hitam atau buang air besar hijau tidak panik mengambil tindakan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar