Melegakan Sakit Badan dan Ketidakselesaan Dengan Wave Terapi Magnetic

Melegakan Sakit Badan dan Ketidakselesaan Dengan Wave Terapi Magnetic

Jika anda berminat untuk mencari cara alternatif untuk melegakan kesakitan dan rasa tidak selesa dan secara semulajadi merangsang proses penyembuhan badan anda, maka anda perlu melihat ke dalam manfaat terapi gelombang magnetik. Ini prosedur bukan invasif adalah, terbukti, sakit-percuma cara mudah untuk keamanan dari pelbagai keadaan.

Wave Bagaimana Magnetic Therapy Kerja Raya

Bukan hanya gembar-gembur, terapi gelombang magnet terkini adalah berdasarkan purba, ilmu perubatan tradisional China dan disokong oleh beberapa kajian moden dan penyelidikan. Teori-teori di sebalik prosedur ini adalah berdasarkan kepada qi, atau chi, istilah oriental untuk tenaga penting yang mengalir melalui badan dan bagaimana tertentu titik tekanan sesuai dengan pelbagai organ dan sistem dalaman badan. Gelombang magnet hanya satu cara untuk merangsang kawasan-kawasan ini, banyak jalan akupunktur sama tidak.

Anda mungkin biasa dengan pengimejan resonans magnetik (MRI) untuk digunakan sebagai alat diagnostik. Terapi gelombang magnet beroperasi pada prinsip yang sama dan kini digunakan oleh pengamal perubatan, terutamanya osteopaths, kiropraktor dan pakar fisioterapi untuk merawat sakit sendi, dan pelbagai kecederaan belakang.

Medan magnet digunakan ditempat sakit akan dianggap darah dan meningkatkan aliran oksigen dan secara semulajadi merangsang proses penyembuhan badan. Magnet kedua-duanya menarik dan menolak zarah darah dikenakan, bergantung kepada tiang digunakan. Saluran darah melebar, membolehkan lebih banyak darah melalui kapilari dan pukul toksin. Ini pertukaran meningkat air untuk kawasan yang cedera bukan sahaja membantu ia sembuh, ia mengurangkan keradangan. Kesakitan dan ketidakselesaan lega melalui rangsangan sistem saraf pusat, yang juga bertindak balas kepada gelombang magnetik.

A magnet yang negatif, atau utara, tiang dipercayai untuk melegakan kesakitan, mengurangkan bengkak, oksigen ke tisu, menenangkan sistem saraf, melegakan ketagihan, mengurangkan kekejangan otot, dan menggalakkan yang baik, tidur yang nyenyak penting untuk penyembuhan.

Menggunakan untuk Wave Terapi Magnetic

Terapi gelombang magnet boleh digunakan untuk melegakan kesakitan dan ketidakselesaan artritis, penyakit sendi, fibromyalgia, sakit kepala, ketegangan otot, sakit belakang, tendonitis, sindrom carpal tunnel, dan ligamen koyak. Ia mengurangkan keradangan dan meningkatkan peredaran melalui geseran dicipta pada masa hubungan dengan medan magnet.

Yang menghairankan, gelombang magnet juga telah terbukti untuk memerangi tekanan. Ini adalah kerana otak dirangsang untuk mencipta dan melepaskan melatonin. Sebaliknya juga benar; medan magnet boleh meningkatkan tenaga dan menggiatkan semula badan.

Sistem imun boleh mendapat manfaat daripada gelombang magnet, juga, yang membantu untuk mencipta sel-sel darah putih yang menangkis serangan dan bakteria dan virus. Sistem peredaran darah boleh dipengaruhi secara positif, juga. Medan magnet adalah satu rawatan yang sangat baik untuk apa-apa bilangan masalah peredaran seperti sindrom kaki resah, kejang kaki dan kebas di kaki. Penghidap sakit kepala juga boleh menarik nafas lega kerana peredaran yang lebih baik daripada darah. Pesakit disahkan menghidap tekanan darah tinggi, kencing manis, atau kolesterol tinggi semua boleh mendapat manfaat daripada terapi gelombang magnet dan kesan positifnya terhadap edaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar