Masalah Pembangunan kanak-kanak dan bagaimana untuk menyelesaikannya Sememangnya

Masalah Pembangunan kanak-kanak dan bagaimana untuk menyelesaikannya Sememangnya

Masalah perkembangan kanak-kanak boleh berbeza dari pertumbuhan (terlalu banyak, terlalu sedikit), untuk sakit yang semakin meningkat, untuk memperlahankan atau peristiwa penting, dan segala sesuatu yang terlalu pesat di antara.

Di sini, saya mahu memberi tumpuan daripada garam tisu yang boleh membantu kebanyakan kanak-kanak.

Ia adalah masa yang sukar bagi kanak-kanak. Berkembang meletakkan permintaan yang besar pada badan mereka. Pemakanan yang baik adalah penting untuk perkembangan kanak-kanak, dan ini jarang ditangani dengan sewajarnya. Diet barat yang terbaik adalah maklumat salah dan paling teruk adalah benar-benar buruk.

Jadi kebanyakan kanak-kanak akan mengalami dalam perkembangan mereka, dalam beberapa cara atau yang lain.

Terdapat dua belas garam tisu yang menangani kekurangan mineral yang terdapat di dalam badan. Yang paling diperlukan oleh anak-anak tumbuh dipanggil Calc phos. Ia boleh didapati dalam 6x potensi (kekuatan) dan harus diambil sekurang-kurangnya dua kali sehari, selama-lamanya, dalam tempoh pertumbuhan.

Di bawah ini adalah beberapa tanda-tanda kanak-kanak mungkin mempamerkan apabila perlu phos Calc:

pucat
sangat sensitif kepada sejuk
menderita dengan sakit kepala
melampau kepada cahaya
mendapat banyak selsema
mempunyai kurang selera makan, dan penyerapan makanan miskin
sangat memerlukan makanan masin atau salai
ditangguhkan gigi dan / atau aduan semasa gigi
Walau bagaimanapun, ia tidak perlu untuk mempunyai apa-apa tanda-tanda untuk phos Calc untuk membuat impak yang besar kepada cabaran pembangunan anak anda. Mengapa? Kerana kalsium diperlukan dalam jumlah yang besar untuk pertumbuhan tulang dan Calc phos adalah salah satu cara yang terbaik untuk menangani ketidakseimbangan ini.

Tetapi, selain daripada isu-isu pembangunan, anda akan melihat peningkatan dalam kawasan-kawasan lain juga.

Walau bagaimanapun, tiada apa-apa untuk mengalahkan pemakanan yang baik. Ini terdiri daripada makanan segar sebenar (bukan dalam tin, paket, diproses, gula, pengawet, cepat), terutamanya banyak buah-buahan mentah dan sayur-sayuran.

Dairy bukan makanan yang baik untuk kanak-kanak. Ia tidak apa-apa untuk penyerapan kalsium mereka. Sayur-sayuran berdaun hijau mempunyai kalsium yang lebih mudah diserap.

Pendedahan kepada matahari, tanpa apa-apa sunblock, juga penting kepada kanak-kanak yang semakin meningkat. Riket membuat kemunculan semula, dengan anak-anak yang dijauhkan dari matahari. Namun matahari adalah penting untuk pertumbuhan tulang yang sihat.

Dan senaman adalah satu lagi bidang penting untuk perkembangan kanak-kanak yang sihat. Senaman membantu tulang berkembang dengan baik.

Untuk menggabungkan senaman, pendedahan kepada matahari, udara segar, serta rangsangan, permainan luar, berbasikal dan berenang datang atas senarai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar