Top Ten Power Herbs Untuk Lebih Endurance

Top Ten Power Herbs Untuk Lebih Endurance

Sepuluh herba kuasa atas adalah herba yang paling bermanfaat di kalangan herba yang lain. Antara agen penyembuhan dan komponen terpencil dan terputus dari ubat-ubat herba adalah asid salisilik (aspirin), yang diperolehi daripada kulit pokok willow putih, siri vincristine ejen anti-kanser, hasil daripada periwinkle, beberapa perangsang seperti ephedra dan kokain dan beberapa ubat tahan sakit dan lumpuh seperti sebagai morfin, kesan hitam popi candu.

Sepuluh herba kuasa tertinggi yang terkenal dengan manfaat sejagat, ia memberikan kepada orang yang mempunyai keperluan yang berbeza apabila ia datang kepada produk herba. Dari kalangan herba lain yang sepuluh ini herba kuasa tertinggi menonjol. Perubatan herba adalah amalan kuno yang sudah lama seperti manusia pertama di dunia, dan positif lebih tua daripada tanaman yang semakin meningkat atau bertulis; budaya setiap manusia di setiap bahagian dunia ini telah diamalkan dan diperhatikan perubatan herba satu bentuk atau yang lain.

Berikut adalah sepuluh herba kuasa tertinggi untuk anda:

1. Echinacea- Herba ini berfungsi untuk merangsang sistem keseluruhan anda dan sel-sel imun, berhenti dan mencegah virus, kanser dan penyakit-penyakit lain. Ia juga boleh digunakan secara luaran sebagai antiseptik.

2. Milk Thistle mempunyai manfaat yang besar kepada fungsi hati anda dan kesihatan. Herba ini adalah satu-satunya jenis herba yang boleh membantu anda jika anda telah diracuni oleh cendawan Amanita

3. Cayenne Pepper. Ini akan meningkatkan metabolisme anda, membantu untuk membersihkan lemak dan plak yang boleh membina dalam arteri anda, mengurangkan tekanan darah anda dan juga sangat memberi manfaat kepada saluran penghadaman juga.

4. Akar Dandelion boleh membantu tahap kolesterol darah yang lebih rendah, dan merawat anemia kerana kandungan zat besi yang tinggi.

5. Bawang putih mempunyai komponen khas yang membantu badan anda melawan jangkitan menyebabkan oleh virus, kulat dan bakteria.

6. Eleutherococcus akar herba boleh meningkatkan fungsi sistem saraf anda, ia telah dikenali kesan ke atas fungsi seksual anda dan keinginan dan ia membantu untuk memerangi keletihan.

7. akar Ginseng yang membantu mengawal tahap gula dalam darah anda, untuk mencegah atau merawat penyakit kencing manis.

8. Saw Palmetto yang terkenal dengan kesan-kesan ia boleh mempunyai pada prostat anda, mengurangkan dan menghapuskan bengkak dan gejala.

9. Maca. Ia biasanya digunakan herba semulajadi di Amerika Selatan, dan ia juga mempunyai nama Ginseng Peru. Tanaman ini merangsang nafsu seks dan nafsu, ia juga digunakan untuk meningkatkan kekuatan, kecergasan dan stamina.

10. Ginkgo Root adalah sejenis hebat herba untuk kesihatan anda. Herba ini bertindak sebagai antioksidan, membantu melawan bengkak dan keradangan dan mencegah kerosakan sel dalam badan anda.

Ini adalah dikenali sepuluh herba kuasa atas. Ini adalah biasa digunakan dan dibeli di kedai herba Cina.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar